Etusivu - Pirkanmaan Epilepsiayhdistys ry

Pirkanmaan Epilepsiayhdistyksen verkkosivut.

OVERVIEW

The web page pirkanmaanepilepsiayhdistys.info currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have parsed ten pages inside the site pirkanmaanepilepsiayhdistys.info and found one website associating themselves with pirkanmaanepilepsiayhdistys.info. There is two contacts and addresses for pirkanmaanepilepsiayhdistys.info to help you contact them. There is one social media sites enjoyed by pirkanmaanepilepsiayhdistys.info. The web page pirkanmaanepilepsiayhdistys.info has been on the internet for nine hundred and fifty-nine weeks, eighteen days, twenty-one hours, and forty-eight minutes.
Feb 2006

PIRKANMAANEPILEPSIAYHDISTYS.INFO TRAFFIC

The web page pirkanmaanepilepsiayhdistys.info has seen a fluctuation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for pirkanmaanepilepsiayhdistys.info

Traffic ranking (by month) for pirkanmaanepilepsiayhdistys.info

Traffic ranking by day of the week for pirkanmaanepilepsiayhdistys.info

PIRKANMAANEPILEPSIAYHDISTYS.INFO HISTORY

The web page pirkanmaanepilepsiayhdistys.info was registered on February 17, 2006. It is now nine hundred and fifty-nine weeks, eighteen days, twenty-one hours, and forty-eight minutes old.
February

SPAN

WHAT DOES PIRKANMAANEPILEPSIAYHDISTYS.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pirkanmaanepilepsiayhdistys.info Mobile Screenshot of pirkanmaanepilepsiayhdistys.info Tablet Screenshot of pirkanmaanepilepsiayhdistys.info

VF-Tampere ry

Jaakko Korhonen

Sammonkatu 30 A 21

Tampere, --, 33540

FI

Nordic Web Hotel Oy

Webhotelli.fi

Heikkilantie 2

Helsinki, Uusimaa, 00210

FI

PIRKANMAANEPILEPSIAYHDISTYS.INFO SERVER

I discovered that a lone page on pirkanmaanepilepsiayhdistys.info took zero milliseconds to load. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
0 sec
104.27.155.187

ns1.webhotelli.fi
ns2.webhotelli.fi

Etusivu - Pirkanmaan Epilepsiayhdistys ry

Pirkanmaan Epilepsiayhdistyksen verkkosivut.

PARSED CONTENT

The web page pirkanmaanepilepsiayhdistys.info has the following on the web site, "Klikkaa setelin kuvaa, niin voit tutustua tarkemmin liikunta- ja kulttuuriseteliin." I viewed that the website also said " Miten epilepsia muuttaa arkea? PEYn kerhot ja toiminta." They also said " On ajanut jo vuodesta 1968 epilepsiaa sairastavien ja heidän omaistensa asioita Pirkanmaan alueella. kuntoutumiskursseja epilepsiaa sairastaville ja heidän omaisilleen. Tulemalla mukaan toimintaamme tutustuu samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin! 2012 Kaikki oikeudet pidätetään." The meta header had Epilepsia as the first search term. This keyword is followed by pirkanmaan epilepsiayhdistys which isn't as important as Epilepsia.

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

Pirkanmaan Hinauspalvelu - Lempäälä Tampere

Meiltä saat hankittua laadukkaita takuu purkuosia. Vastaanotamme käytöstä poistuvat autot,metalliromut ja akut. Meiltä saat autostasi romutustodistuksen joka takaa sen,että autoa ei voi enää rekisteröidä liikennekäyttöön ja kaikki omistajan vastuut autosta päättyvät. ZAP akut pienkoneisiin henkilö ja pakettiautoihin sekä traktoreihin ja työkoneisiin.

Pirkanmaan Hoitokoti

Syöpäpotilaiden Hoitokotisäätiön ylläpitämä Pirkanmaan Hoitokoti on pohjoismaiden ensimmäinen saattohoitokoti joka on toiminut Tampereella vuodesta 1988 lähtien. Hoidamme parantumattomia sairauksia sairastavia, elämänsä loppuvaiheita eläviä ihmisiä. Sairauden parantumattomuudesta huolimatta pyrimme hyvään oirehoitoon ja elämänlaadun parantamiseen. Hospice-hoitoideologiamme painottaa ihmisen kokonaisvaltaista hoitamista, jossa korostuu ihmisen arvokkuus ja yksilöllisyys.

Hyötykasviyhdistys - Pirkanmaan alueosasto

Hyötykasviyhdistyksen jäsenet ovat myös paikallisen alueosaston jäseniä. Ilmoittaudu alueosaston sähköpostilistalle, jos haluat paikallispostia. Ahlmanin toripäivä klo 10 - 14. Siemenmyyntiä sekä yhdistyksen toiminta esittelyssä.

Etusivu Pirkanmaan Ilmastointipuhdistus Oy

Puhdasta sisäilmaa vuodesta 1998 - Huollot, korjaukset, desinfioinnit ja asennukset. Pirkanmaan Ilmastointipuhdistus Oy on toiminut vuodesta 1998. Olemme saaneet asiakkailtamme paljon kiitosta työn jäljestä ja asiantuntevasta palvelusta. Hoidamme kaikki ilmastointiin liittyvät asiat nopeasti, luotettavasti ja ammattitaidolla. talo- ja kiinteistöyhtiöt, erilaiset yritykset, isännöintitoimistot ja yksityistaloudet.